خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار تهران بر مشارکت فعالانه اعضا در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۱۹۰

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: جایگاه و اهمیت کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده جدی‌تر از گذشته لحاظ شود و ضمن مشارکت فعال در جلسات باید شاهد تحول در این حوزه باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به اهمیت این کارگروه اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به عنوان شورای بالادستی وظایف خطیری برعهده دارد که ذیل این شورا کارگروه های مختلفی تعریف شده که یکی از مهم ترین آنها، کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده می باشد.

وی ادامه داد: اعضای کارگروه باید شخصا در جلسه حضور پیدا کنند و جایگاه و اهمیت کارگروه جدی‌تر از گذشته لحاظ شود و ضمن مشارکت فعال در جلسات باید شاهد تحول در این حوزه باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بیش از ۲۰ وظیفه و تکلیف برای این کارگروه تعریف شده و توقع مجموعه استانداری از اعضا حضور فعال در جلسات است، ضمن اینکه بایستی کمیته‌های تخصصی در حوزه های مختلف تشکیل شود.

جوهری سپس گفت: اولویت مسائل اجتماعی سبب شده که بنا به پیشنهاد و تاکید استاندار تهران، قرارگاه خدمات اجتماعی در استان با مسئولیت شهرداری تهران و متناظر آن در شهرستان های استان با مسئولیت فرمانداران شهرستان ها شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما و وجود معتادین متجاهر در سطح شهر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار قرارگاه خدمات اجتماعی قرار گرفته و جلسات هماهنگی متعددی تشکیل شده که در شهر تهران در همین مدت کوتاه بیش از ۷ جلسه با حضور شهردار تهران در شهرداری تهران برگزار شده که نتایج بسیار خوبی را در بر داشته که اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در شهرستان ها نیز اقدامات و ظرفیت سازی های خوبی صورت پذیرفته که آمار نهایی اقدامات صورت گرفته هفته بعد اعلام‌ خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی همچون برش استانی سند سلامت سالمندان و سند استانی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز