خبرگزاری کار ایران

انتقال ۱۳۷ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر به محل سکونت خود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۷۴

انتقال مددجویان به نزدیک‌ترین زندان محل سکونت خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و به منظور رعایت حال خانواده آنان از اقدامات واحد قضایی زندان رجایی شهر از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است.

به گزارش ایلنا، مدیر زندان رجایی شهر گفت: از ابتدای سال تا کنون مددجویان واجد شرایطی که محکومیت قطعی آنان صادر گردیده با ارائه درخواست و موافقت مبدا و مقصد به زندان های محل سکونت خود منتقل گردیده اند.

عزیزی گفت: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب و همچنین رعایت حال خانواده مددجویان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی آنان که به جهت ترددهای بین شهری برای ملاقات با بستگان خود صورت می گرفته مددجویان به نزدیک ترین زندان محل سکونت خود انتقال یافته اند.

وی در ادامه افزود: انتقال مددجویان با هدف کاهش جنعیت کیفری در زندان تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های رفتاری آنان دارد.

مدیر زندان رجایی شهر گفت: شورای طبقه بندی زندان با هدف کاهش ناهنجاری ها و آسیب های ناشی از حبس پس از بررسی درخواستهای مددجویان زمینه انتقال واجدین شرایط را فراهم نموده است.

لازم به ذکر است؛ از تعداد ۱۳۷ مددجوی واجد شرایط ۱۰۱ نفر به زندانهای استان تهران وتعداد ۳۶ نفر به زندانهای سایر استان های کشور انتقال یافته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز