خبرگزاری کار ایران

عسگری:

تصویب ۶۴ طرح با اعتبار ۳۶۷ میلیارد تومان ‪از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸/

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۳۰۰

​معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تصویب ۶۴ طرح با اعتبار بر ۳۶۷ میلیارد تومان ‪از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ خبر داد..

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه بررسی طرح های معرفی شده از محل بند الف تبصره ۱۸ اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل در فرصت زمانی باقیمانده نهایت تلاش خود را جهت جذب ۱۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به عمل آورند.

وی تشکیل مستمر جلسات کارشناسی و کارگروه های ذیل جلسات اصلی این تسهیلات را جهت تسریع در روند پرونده ها و ارسال آنها به بانک ضروری دانست و از بانک های عامل نیز خواست با سرعت بیشتری روند پرداخت تسهیلات را دنبال کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: بانک های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط روند بررسی پرونده ها را به دبیرخانه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به صورت هفتگی و مستمر گزارش دهند تا اشکالات به وجود آمده در جلسات مدیران بررسی و مرتفع گردد.

عسگری با اشاره به تصویب ۶۴ طرح در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی در جلسه امروز گفت: میزان تسهیلات مصوب شده برای این طرح ها بالغ بر ۴۶۷ میلیارد تومان است که منجر به اشتغالزایی بیش از ۱۵۳۵ نفر در این بخش ها می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز