خبرگزاری کار ایران

تمدید جشنواره سراسری طنز و کاریکاتور بحران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۸۳

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری طنز و کاریکاتور بحران به دلیل استقبال از جشنواره و درخواست هنرمندان، یک هفته تمدید شد و داوران جشنواره سراسری طنز و کاریکاتور بحران نیز نهایی شدند.

به گزارش ایلنا،‌ مهلت ارسال آثار به این جشنواره که با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود، تا روز ۲۲ دی ماه تمدید شد. 

بر اساس این گزارش، دبیر جشنواره طنز و کاریکاتور بحران، «عباس حسین‌نژاد» است و استادان «امید مهدی‌نژاد» و «اسماعیل امینی» در بخش شعر، «رضا ساکی» و «امیر اسماعیلی» در بخش داستان، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» و «سیدمحمد جواد طاهری» در بخش کاریکاتور آثار ارسالی را داوری می‌کنند. 

گفتنی است برای داوری آثار ارسالی به این جشنواره که چندی پیش فراخوان آن در سه محور «زلزله»، «سیل» و «کرونا» در بخش‌های «شعر طنز»، «داستان کوتاه طنز» و «کاریکاتور و کارتون» منتشر شده است، ابتدا آثار برگزیده توسط هیئت انتخاب به داوران معرفی می‌شود و سپس نفرات برگزیده توسط داوران معرفی می‌شوند. 

بنا بر این گزارش، هنرمندان برای هر سه محور باید موضوعات متفاوتی را جهت خلق اثر در نظر بگیرند. در بخش زلزله؛ مقاوم سازی ساختمان، تثبیت و چیدمان، خرید خانه، پناه‌گیری، ساخت و ساز روی حریم گسل، کوله نجات، مراکز امن اضطراری و سامانه هشدار سریع زلزله، در بخش سیل؛ آمادگی در برابر سیل، آبگرفتگی، پیش‌بینی سیل، پیشگیری از سیل، ساخت و ساز در حریم روخانه‌ها و سامانه هشدار سریع سیل و در بخش کرونا؛ پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون، فاصله اجتماعی ماسک، دورکاری و آموزش آنلاین مفاهیمی هستند که آثار را شایسته ورود به چرخه داوری می‌کند.

علاقمندان می‌توانند در هر سه بخش شعر و داستان کوتاه و کاریکاتور آثار خود را تا روز ۲۲ دی ماه به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال و برای دریافت ۴ میلیون تومان جایزه نقدی برای رتبه نخست، ۳ میلیون تومان برای رتبه دوم و ۲ میلیون تومان برای رتبه سوم رقابت کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره اعلام کرد که در به نفرات اول بخش‌های شعر و داستان طنز، علاوه بر جوائز اعلام شده، فرصت انتشار یک کتاب نیز تعلق خواهد گرفت که نفر اول بخش کاریکاتور و کارتون تصویرساز آن کتاب‌ها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برای خواندن اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به جشنواره به سامانه مسابقات بحران به نشانی tdmmoq.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز