خبرگزاری کار ایران

تمامی خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۱۹۴

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: به منظور دسترسی بیشتر مددجویان و جلوگیری از مراجعات حضوری، تا سال آینده همه خدمات این صندوق به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا،‌ علی عاشوری با بیان اینکه در حال حاضر هشت خدمت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، افزود: برنامه این صندوق، حرکت به سمت خدمات الکترونیکی و دیجیتال است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال مددجویان و کاهش مراجعات حضوری، تا سال آینده همه خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تصریح کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های الکترونیکی شدن خدمات صندوق، علاوه بر عدم نیاز به مراجعه حضوری، حذف مدارک فیزیکی مددجویان است.

عاشوری به یکی دیگر از خدمات نوین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این صندوق برای نخستین‌بار در کشور اوراق قرضه اسلامی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی در پایان گفت: به منظور افزایش منابع صندوق، جذب سپرده‌های خیران مورد توجه امداد بوده و در همین راستا مردم نیکوکار کشورمان را به مشارکت دعوت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز