خبرگزاری کار ایران

نوع آزمون رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۲۰

​دانشگاه پیام نور فایل کد دروس و نوع آزمون رشته‌های کارشناسی ارشد برای برگزاری آزمون حضوری نیمسال اول سال تحصیلی جاری را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه پیام نور، فایل کد دروس و نوع آزمون رشته‌های کارشناسی ارشد برای برگزاری آزمون حضوری نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد. کلیه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به اینجا از کد دروس و نوع آزمون خود مطلع شوند. 

ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری

پیش از این علیرضا دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درخصوص ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرده بود: ارزشیابی‌های کلیه دروس نظری مقطع کارشناسی ارشد در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات و منطبق با جدول زمانبندی و تاریخ از قبل تعیین شده، به صورت متمرکز و حضوری توسط مرکز سنجش و آزمون برگزار می‌شود. 

ارزشیابی دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور یادآورشده بود: ارزشیابی کلیه دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد همانند دروس مقطع کارشناسی به صورت غیرمتمرکز و روش انجام آن غیرحضوری است و در سامانه معرفی شده در استان و توسط استاد ذیربط انجام خواهد پذیرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز