خبرگزاری کار ایران

تغییر خوابگاه‌های متاهلی به مجردی در دانشگاه تربیت مدرس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۵۶

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به مشکلات این دانشگاه بیان کرد: کمبود شدید بودجه، وضعیت تجهیزات آزمایشگاهی، سرعت پایین و امکانات ناکافی شبکه‌ای دانشگاه، تغییر خوابگاه‌های متاهلی به مجردی، وضعیت نا معلوم پروژه‌ها از جمله مشکلات دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم معارفه فرهاد دانشجو سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس و تودیع محمدتقی احمدی رئیس پیشین دانشگاه با حضور محمدعلی زلفی گل  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.  فرهاد دانشجو سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس در این برنامه عنوان کرد: دانشگاه تربیت مدرس به منظور تحقق اهداف تبیین شده از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی و به عنوان دانشگاهی پیش رو در آموزش و پژوهش و مرجعیت علمی در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد.

وی افزود: با سپری شدن ۴۰ سال از تاسیس دانشگاه، این دانشگاه هم اکنون در شرایط تحول نوآورانه برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل جدید قرار گرفته است. این دانشگاه همزمان با ترویج عدالت به منظور تربیت دانشمندان حرفه‌ای و اخلاق مدار اقدام می‌کند.

دانشجو گفت: سرفصل‌های جدید مدیریت،  توسعه فناوری، آموزشی،حفظ و ارتقا محیط زیست، سلامت برون گرایی، حضور فعال ملی و بین المللی و... است. همچنین اصلاح و بازنگری بر ساختار دانشگاه، توسعه عدالت و تسهیلات طرح‌های خوابگاهی مدنظر ماست.

دانشجو گفت: ضمن احصا نقاط ضعف و قوت دانشگاه، باید با نگاهی نظام مند و سوق دادن منابع به سمت اهداف تدوین شده حرکت کرد‌ و سعی شده با برگزاری جلسات متعدد از مشورت‌های دانشجویان، کارمندان، اعضای هیات علمی برای این منظور استفاده بهینه شود.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات عدیده ای بر امورات دانشگاه مترتب است؛ از جمله کمبود شدید بودجه، وضعیت تجهیزات آزمایشگاهی، وسرعت پایین و امکانات ناکافی شبکه‌ای دانشگاه، تغییر خوابگاه‌های متاهلی به مجردی، وضعیت نا معلوم پروژه‌ها، عدم پرداخت هزینه‌های علمی_ بین المللی از سال ۹۴ تا کنون. افت کیفیت آموزشی به دلیل کرونا.

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: گذر از این مشکلات و حرکت به سوی اهداف عالیه دانشگاه  به هم فکری، همکاری و همراهی همه اعضای این دانشگاه نیاز دارد و امید  است با هم محیطی دوستانه و عالمانه برای دانشگاه فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز