خبرگزاری کار ایران

نشست فصلی فرماندهان یگان انتظامی زندان‌های تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۶۶

به منظور بررسی عملکرد و فعالیت های یگان انتظامی زندان های استان تهران، فرماندهان این حوزه در کانون اصلاح و تربیت گرد هم آمدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان زندان ها، فرمانده یگان انتظامی زندان های استان تهران، در ابتدای این جلسه گفت: ماموریت اصلی ما در زندان اصلاح و تربیت زندانیان است و وظیفه یگان حفاظت در این زمینه فراهم کردن محیطی امن و آرام در زندان می باشد.  

سرهنگ رضا فرحناکی ادامه داد: در راستای برقراری نظم و امنیت در زندان ها، از یک سو شهروندان در آرامش به سر می برند و هم زندانیان با برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان ها، راه صحیح زندگی را در پیش می گیرند.

وی خواستار  ارتقای نظم و انضباط و همچنین اجرای کلاس های آموزشی به صورت میدانی و عملی  برای کلیه کارکنان کادر و وظیفه  شده، گفت: برگزاری جلسات تعاملی با یگان های امدادی و نظارت و کنترل در اولویت کاری فرماندهان قرار گیرد.

وی در حوزه کارکنان وظیفه یاد آور شد: خوشایند سازی محیط خدمتی و رسیدگی به مشکلات آنها مد نظر قرار دهید و دوران سربازی به دوران شکوفایی استعداد، تربیت جوان برای آینده ای پربار و آموختن مهارت های اساسی زندگی تبدیل شود.

بنا به این خبر، طی نشست فصلی فرماندهان یگان های انتظامی زندان های استان تهران، فعالیت ها و عملکرد هشت ماهه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین طی نشست مذکور که تا ساعت ۱۸ به طول انجامید برنامه های ماه های پایانی سال جاری ابلاغ گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز