خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۵۳

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستان ری موفق به کشف ۱۱ میلیارد تومان اموال مکشوفه شدیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه اجرای چهارمین طرح رعد شهرستان ری در حضور اصحاب رسانه گفت: در اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸۵ نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و ... دستگیر شدند.

وی افزود: ۱۳ باند متلاشی و ۱۹۰ نفر از سارقین سابقه دار و حرفه ای دستگیر شدند. ۱۹۸ فقره سرقت کشف و اموال تحویل متهمین گردید.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ۲ قبضه سلاح گرم و ۲۳ قبضه سلاح سرد از متهمین کشف شد، بیان کرد: در عملیاتی بیش از ۸۴ کیلو گرم انواع موادمخدر از ۴۸ فروشنده کشف و ضبط گردیده است.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: ۲۲نفر از اراذل و اوباش که غالبا مزاحمین نوامیس بودند دستگیر شدند.

وی توضیح داد: در این مرحله از طرح ارزش کالاهای اموال مکشوفه بیش از ۱۱میلیارد تومان ارزیابی شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: با تلاش همکاران در طول ۳ماهه اخیر بیش از ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸ درصد افزایش کشف و ۵۰ درصد افزایش دستگیری سارقین را در حوزه انتظامی شهرری داشتیم.

وی از دستگیری فردی رمال که با شیادی اقدام به اغفال عده ای از بانوان مقیم شهرستان ری میکرد خبر داد و گفت: این فرد پس از انجام پاره ای از اقدامات امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی شخص مذکور شناسایی و دستگیر گردید. تعداد شکات پرونده ۷ نفر می باشد.

سرهنگ جلیلیان توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: مرکز مشاوره شهید رحیمی بطور شبانه روزی و به شکل رایگان مشاوره و رهنمود دهی شهروندان خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز