خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۵۹

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های این بنیاد برای هفته دفاع مقدس را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید درباره برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌ای که برای اولین بار قرار است داشته باشیم پویش ولیچررانی و دوچرخه سواری از حرم تا حرم است که روز یکم مهر ماه هم زمان با برنامه هفته دفاع مقدس با حضور جانبازان و مسئولین بنیاد شهید خواهیم داشت که تجدید میثاق با حضرت امام خمینی در ادامه آن صورت خواهد گرفت.

وی افزود: میهمانی لاله‌ها برنامه بعدی است که در گلزار شهدای ادیان توحیدی انجام و پیام مقام معظم رهبری هم قرائت خواهد شد. چهارمین کنگره لاله‌های سفید را هم جهت تجلیل از شهدای منا خواهیم داشت. همچنین برای اولین بار تجلیل از ۳ هزار راوی دوران مقدس  در روز یکشبه چهارم مهر ماه برگزار می‌شود.

سلیمانی گفت: نمایش تشکل‌های مجازی، اجرای تئاتر خیابانی، نواختن زنگ ایثار بین آموزش و پرورش و بنیاد شهید در بیش از  ۱۰۰ هزار مدرسه خواهیم داشت. رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب و مراسم روایت‌گری نیز برگزار می‌شود. همه دستگاه و موسسات در این برنامه‌ها نقش دارند و طی شش شب در بهشت زهرا و ۱۷ گلزار شهدا در سراسر کشور خواهد بود. ضمنا ما برنامه دیدار با خانواده شهدا را هم داریم. 

وی در خصوص تولید برنامه‌های هنری خاطر نشلن کرد: تولید ۵۰ نماهنگ در استان‌ها آغاز تولید ۳۰ مستند با موضوع خانواده شاهد،ایثارگر، شهدای حرم و ایثار اجتماعی را داریم. اعلام فراخوان ششمین کنگره ملی شعر و ایثار در استان فارس و اعلام فراخوان جشنواره سرود ایثار با محوریت مدارس برای اولین برگزار می‌شود. همچنین پیش تولید فیلم انیمیشن شکارچی و جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای در حوزه ایثار و شهادت تحت عنوان "بازی دل‌‌ها" است که برای اولین بار انجام میشود. تاکید ما بر این است که نگاه ما به برنامه‌ها مردمی، اثر گذار و دارای نوآوری باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز