خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

مکاتبه سازمان تاکسیرانی با وزارت کشور برای حذف جریمه تاکسی‌های فرودگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۵۰

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از مکاتبه با وزارت کشور بمنظور برطرف کردن مشکل جریمه تاکسی‌های فرودگاه خبر داد.

"محمد روشنی" مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره مشکل جریمه رانندگان تاکسی فرودگاه اظهار کرد: یک مشکل رانندگان تاکسی مربوط به پایش آن‌ها بوده و مشکل دیگر مساله جریمه آنها است. 

او با بیان اینکه مشکلی در ارتباط با بستن کد رانندگان به دلیل میزان پایش آنها وجود داشت، گفت: کد برخی از رانندگان به دلیل  کمتر بودن میزان پایش از سقف مجاز بسته شده بود. بر اساس مصوبه فرودگاه هر راننده تاکسی باید در ماه ۱۵ روز پایش داشته باشد که برخی از ماشین‌ها این پایش را نداشتند و کد آن‌ها مسدود شده بود و طی صحبتی که با مسئولان فرودگاه داشتیم مساله برطرف شد. 

روشنی اضافه کرد: اما ماشین‌های فرودگاه امام پلاک تهران را دارند که به دلیل مسافرانی که به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند از شهر خارج می‌شوند و پلیس این رانندگان را به دلیل خروج از شهر جریمه می‌کند و در این زمینه با راهنمایی و رانندگی مشکل داریم. 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه با پلیس در سال گذشته در این زمینه گفت و گو داشتیم، اظهار کرد: اما راهنمایی و رانندگی آن را قبول نکرد و اعلام کرد تردد پلاک بومی در خارج از شهر ممنوع است و ما این پلاک‌ها را جریمه می‌کنیم. 

او ادامه داد: مجددا با وزارت کشور مکاتبه داشتیم و وزارت کشور با سردار حسینی، معاونت عملیاتی ناجا مکاتبه کرده است و به ما قول داده‌اند که این مشکل برطرف شود. 

روشنی با بیان اینکه تاکسی‌ها برای خروج از شهر به مجوز نیاز دارند، اظهار کرد: اما مساله تاکسی‌های فرودگاه با تاکسی‌های درون شهری فرق دارد و باید کد پلاک و یا پروانه بهره برداری آن‌ها توسط پلیس ثبت شود و این ماشین‌ها جریمه نشوند. 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ضمن ابراز امیدواری از برطرف شدن این مشکل گفت: منتظر جواب پلیس راهور در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز