خبرگزاری کار ایران

زندان جای هر مجرمی نیست/ اعطای مرخصی به ۸۵ زندانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۸۴

رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی ۸۵ نفر از قضات دادگستری‌های شهرستان نور و نوشهر از زندان‌های این دو حوزه قضایی بازدید کردند و در جریان درخواست‌ها و مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین اکبری،رئیس کل دادگستری استان مازندران بیان کرد: طی بازدید از زندان نور به همراه ۸۵ نفر از قضات دادگستری‌های شهرستان نور و نوشهر، ۱۰ زندانی واجد شرایط آزاد و ۷۱ زندانی نیز به مرخصی اعزام شدند و با ۱۱۰ زندانی نیز دیدار چهره به چهره انجام و نسبت به بررسی مشکلات آنان دستور لازم داده شد.

همچنین طی بازدید از زندان نوشهر نیز با ۱۱۵ نفر از زندانیان دیدار و سر انجام ۲۲ زندانی آزاد و به ۸۵ نفر نیز مرخصی اعطاشد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: در راستای سند تحول قضایی و تاکیدات رئیس قوه قضائیه، یکی از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی استان حبس زدایی وکاهش جمعیت کیفری است.

وی افزود: اعتقاد ما این است زندان جای هر مجرمی نیست و فقط مجرمان خطرناک که امنیت اجتماعی و روحی و روانی مردم را برهم می‌زنند باید زندانی شوند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: این بازدید‌ها به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان وبررسی مشکلات مدد جویان انجام می‌شود تا زندانیان بدون واسطه و مستقیم با قضات ارتباط بگیرند و مشکلاتشان را بیان کنند، در این دیدار‌ها برخی از پرونده‌ها که نیاز به بررسی و پیگیری در محاکم قضایی دارد که دستور پیگیری داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز