خبرگزاری کار ایران

انتخاب ۳۰ نفر برای راهیابی به مرحله سوم المپیاد دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۴۱

از میان ۵۲۴ داوطلبی که در دومین مرحله از دوازدهمین المپیاد نانو دانش‌آموزی شرکت کردند، ۳۰ نفر به مرحله سوم این رقابت‌ها راه خواهند یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد نانو، دومین مرحله از دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی در حالی برگزار شد که در آن ۵۲۴ داوطلب در ۴۵ حوزه امتحان برای رسیدن به مرحله سوم المپیاد با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این مرحله از آزمون، شرکت‌کنندگان در ۱۲۰ دقیقه، به ۲۰ سوال تستی و ۶ سوال تشریحی پاسخ دادند. 

در این مرحله از رقابت‌های المپیاد دانش آموزی نانو ۳۰ نفر برتر به مرحله سوم که شامل مراحل عملی می‌شوند راه خواهند یافت. شرایط برگزاری و جزییات مرحله سوم در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. 

پیش از برگزاری آزمون اصلی، سه آزمون آزمایشی نیز به منظور آمادگی داوطلبان برای حضور در رقابت اصلی به‌صورت مجازی برگزار شد و داوطلبانی که موفق به کسب حداقل ۱۵ درصد امتیاز آزمون شده بودند، به مرحله دوم راه پیدا کردند. 

المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز