خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ:

دستگیری ۶۰۱ سارق، مالخر و زورگیر/ گشت‌های ۱۱۰ دو برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۰۲

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۰۱ سارق، مالخر و زورگیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "حسین رحیمی" رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۴۸ در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با رشادت و تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری از ابتدای هفته به مرحله اجرا گذاشته شد. در این مرحله ۶۰۱ نفر از سارقان مالخران زورگیران سارقان به عنف دستگیر شدند که در مجموع ۱۴۶۲ فقره سرقت کشف شد.

وی ادامه داد:  42 گروه به صورت باندی شامل گروه‌های سه نفره به بالا فعالیت می کردند و ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه کشف و شناسایی شد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد: به هسته اصلی سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اراذل حمله ور شدیم و در مجموع ۵۹ پاتوق را پاتک زدیم و ۲۳ مرکز مالخری را منهدم کردیم همچنین ۱۳ مرکز تجمع اراذل و اوباش که هم اوباشگری و هم سرقت می کردند مورد حمله قرار گرفت و ۱۱۳ مرکز که محل تجمع خرده فروشان بود منهدم شد.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: ۲۴ اراذل سطح یک، دو و سه شناسایی و دستگیر شدند و ۵ قبضه سلاح جنگی و ۲۴ قبضه سلاح سرد و ۵۲ کیلو مواد مخدر کشف شده است.

رحیمی ادامه داد: همچنین بالغ بر ۵۵۲ میلیون تومان کالای قاچاق کشف شده است و این طرح با جدیت دنبال شده است.

وی درباره مزاحمت نوامیس گفت: این مزاحمت ها چه در معابر و خیابان ها و چه در پارک ها و پاساژها باشد از جرایم مشهودی است که پلیس مکلف به برخورد است و باید سریعا با آن برخورد شود.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در جهت ارتقای امنیت عمومی شهروندان‌ها گشت‌های ۱۱۰ دو برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز