خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۲۳

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده نگری داشته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد چراکه در عرصه های مختلف با استفاده از الگوهای هوشمندانه و آموزش های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام اسلامی را به موقع خنثی کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان البرز با اشاره به حساسیت پذیرش مسئولیت های دنیوی، اظهار کرد: کلیه تدابیر و تصمیم های یک مدیر یا فرمانده در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب مسئولیت در درگاه خداوند متعال است و بدین لحاظ مدیران و فرماندهان باید سعی کنند با در نظر گرفتن رضای خداوند متعال در کلیه تصمیم گیری ها، دوران خدمت خود را به زمانی برای جمع آوری خیر و حسنات تبدیل کنند.

وی با اشاره به اهمیت یگان ویژه و ضرورت حفظ اقتدار و توانمندی های این یگان، افزود: امروزه شاهدیم دشمنان و معاندان تمام پتانسیل و امکانات خود را به کار گرفته و در صدد تضعیف نیروهای نظامی و منفی جلوه دادن عملکرد پلیس به خصوص یگان ویژه در جمهوری اسلامی ایران هستند و برای تحقق این اهداف، سعی در انتشار اخبار کذب و استفاده از تاکتیک های عملیات روانی و فضای مجازی دارند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده نگری داشته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد چراکه در عرصه های مختلف با استفاده از الگوهای هوشمندانه و آموزش های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام اسلامی را به موقع خنثی کند.

سردار کرمی، توانمندی پلیس را در گروی آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: به یقین آموزش کارکنان نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد اهداف سازمانی خواهد داشت و به جرأت می توان گفت اقتدار و توانمندی یگان ویژه حاصل آموزش های هدفمند و تمرینات مستمر و دقیق است.

 وی در پایان اقتدار پلیس را بر پایه اعتماد مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران و فرماندهان باید ایام مسئولیت خود را دوران طلایی خدمت به مردم دانسته و این فرصت را که نعمتی الهی است، صرف خدمت صادقانه و بی ریا به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، در پایان این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش ها و زحمات سرهنگ "جهانشاه زین الدینی"، سرهنگ "امیر حسنقلی پور" طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز