خبرگزاری کار ایران

سالاری در تذکری اعلام کرد:

فرم صدور عوارض حوزه نظارت فنی و تخلفات همچنان دستی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۹۸

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از سیستمی نشدن عوارض حوزه نظارت فنی گفت:‌ در حوزه نظارت فنی و تخلفات و تثبیت همچنان فرم‌ها دستی است و به رغم اینکه معاونت معماری و شهرسازی بارها قول داده و تمهیداتی هم برای این موضوع اندیشیده شده اما عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: عوارض مصوب شورای شهر تهران به دلیل فضای کرونایی با تاخیر عملیاتی شد و به اول تیر ماه موکول شد و مجددا یک فرصت دوازده روزه از سوی شهرداری تهران داده شد. 

او افزود: اما هم اکنون با بخش قابل توجهی از شهروندان مواجه هستیم که در این فاصله فیش و فرم اعلام عوارض گرفتند اما امکان پرداخت عوارض برای آن‌ها فراهم نشده است. برخی از مناطق در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل نبودند و فیش صادر می‌کردند اما بسیاری از مناطق این کار را انجام نداند. 

سالاری اضافه کرد: تعدادی از همکاران شورا درخواست دارند آن‌هایی که تا روز ۱۱ تیر مراجعه کردند و در فرصت قانونی فرم اعلام عوارض دریافت کردند اما امکان پرداخت برای آن‌ها فراهم نبوده دو روز فرصت داده شود تا بتوانند پرداختی داشته باشند. 

او در تذکر دیگری به سیستمی نشدن عوارض حوزه نظارت فنی نیز تذکر داد و گفت: بارها این موضوع را پیگیری کردم و در حوزه صدور پروانه فرم‌های صدور عوارض به صورت سیستمی صادر می‌شود. اما در حوزه نظارت فنی و تخلفات و تثبیت همچنان فرم‌ها دستی است و به رغم اینکه معاونت معماری و شهرسازی بارها قول داده و تمهیداتی هم برای این موضوع اندیشیده شده اما عملیاتی نشده است و به همین دلیل از شهرداری و معاونت معماری و شهرسازی تقاضا دارم در این هفته‌های پایانی دوره، این کار بسیار مهم را به سرانجام برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز