خبرگزاری کار ایران

اولین شهرک فناوری‌های هوشمند دانشگاه پیام نور احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۲۷

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و یک شرکت عمرانی با هدف احداث اولین شهرک فناوری‌های هوشمند دانشگاه و رونق کسب و کار در حوزه ICT امروز امضا شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه احداث شهرک فناوری‌های هوشمند دانشگاه پیام نور گامی در جهت رونق کسب و کار جوانان است و می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد، افزود: امروز اکثر کشورهای پیشرفته دنیا، با انتخاب شهرک‌های هوشمند، گام‌های بسیار موفقی در عرصه‌های علمی و اقتصادی برداشته‌اند.

وی گفت: کشورهای پیشرفته دنیا در دوران پاندمی کرونا نیز به خوبی نشان دادند که با اتکا به این شهرک‌های هوشمند و اقتصاد دانش بنیان صدمه ندیده و به درستی توانستند به شرایط ایده آل بازگردند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در شهرک‌های هوشمند، به دلیل استفاده گسترده از شبکه فناوری‌های هوشمند، دیگر محدود به مکان خاص نخواهیم بود و با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و همچنین زیرساخت‌های الکترونیکی قوی این دانشگاه، می‌توانیم با احداث این شهرک فناوری هوشمند در شهر پرند، الگویی برای دیگر شهرهای کشور بوده و بسترهای اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: شهر جدید پرند بر خلاف بسیاری از شهرهای سنتی ایران، به دلیل زیرساخت‌های مدرن و استانداردهای شهری می‌تواند با سرعت بیشتری رشد کند و چنانچه با همکاری دانشگاه پیام نور، شرکت‌های دانش بنیان تأسیس شود، علاوه بر رشد چند برابری، الگویی برای دیگر شهرها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز