خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف تهران:

در دوران رکود اقتصادی، قدمی برای اصناف برداشته نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۰۸

رییس اتاق اصناف تهران گفت: امیدوارم درد مردم را درک کنند و راه‌های موثری برای حل مشکلات در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران، در همایش پلیس و اصناف و قدردانی از تعدادی از اصناف بیان کرد: امیدواریم همکاری پلیس و اصناف که همیشه پررنگ بوده روز به روز بهتر شود‌. روز تولد امام رضا (ع) با روز اصناف تلاقی پیدا کرده که برای ما جای خوشحالی است.

او با اشاره به انتخابات گفت: روز پر شور انتخابات و همکاری مردم در انتخابات تو دهنی به دشمنان انقلاب بود و ما این را به رهبری تبریک می‌گوییم.

وی اضافه کرد: در این چند سال که با رکود اقتصادی درگیر هستیم خیلی از واحدهای اصناف مانند تالارها، رستواران و... کار نکردند اما توقع داشتند که دولت مردان حداقل نگاهی، توجهی و قولی داشته باشند اما متاسفانه هیچ قدمی برداشته نشد. در عین حال امیدواریم در دولت آقای رییسی این وضعیت بهبود یابد. اگر تیمی که دور آقای رییسی چیده می‌شود دلسوز و خدمتگذار نباشند اوضاع همین خواهد شد که می‌بینیم.

فراهانی گفت: همه مردم هر کدام مشکلاتی دارند و همه چشم‌مان به این است که همتی برای حل مشکلات در جامعه پیش بیاید. امیدوارم وزرایی دلسوز، انقلابی و خدمتگذار انتخاب کنند. ما رییس جمهوری می‌خواهیم که به درد مردم آشنا باشد، نه اینکه در دفترش بنشنید و نداند  چه می‌گذرد و فقط در دفترش بنشیند و طبق گزارش‌هایی که به او می‌دهند کار کند.

رییس اتاق اصناف تهران گفت: امیدوارم درد مردم را درک کنند و راه‌های موثری برای حل مشکلات در نظر بگیرند. تا امروز هیچ جایی با ما همراهی نکرد ما به جای اینکه پیگیر ترقی اصناف باشیم همه وقت‌مان را برای تداخلات صنفی که به وجود می آید می‌گذاریم. از این رو خواهش مان رسیدگی به شرایط موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز