خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۰۶

رئیس سازمان زندان ها با صدور پیامی از سوی جامعه شریف زندانبان کشور، انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محمدمهدی حاج محمدی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه حضور مردم، انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهورتبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان زندان ها به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی" دامت برکاته"
ریاست محتـرم قوه قضاییه
با سلام و تحیت
پیروزی افتخارآفرین درحماسه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، بار دیگر به یوم الله ملت شهید پرور ایران بدل گشت و برگ زرینی در تارک تاریخ سراسر عزت این مرز و بوم رقم زد. بار دیگر به جهانیان ثابت شد آن گاه که اراده فولادین ملت با زعامتِ ولایت همسو و همراه گردد، سنن الهی نیز به امداد آمده و بر همه صاحبان زر و زور و تزویر غلبه خواهد کرد. آری در میان بی سابقه ترین فشارهای مستکبرانه معاندین خارجی و تردید افکنی های منافقین داخلی و در هجوم سلاطین رسانه ای جهبه عربی، عبری، غربی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و اعجاز خون حاج قاسـم عـزیز، منتقم خـون خویش گشت. اینجانب به نمایندگی ازجامعه شریف وگمنـام زندانبانی سراسر کشور این غرورِ مبارک را به محضـر امام عصـر(عج) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و حضـرتعالی، تهنیت عرض نمـوده و آرزومندم جهاد مؤمنـانه و صـادقانه آن رئیس جمهورمـردمی و عـزیز وکلیه مسئـولین خدوم مایه مباهات وسربلندی ملک و ملت باشد.

محمد مهدی حاج محمدی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز