خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در دیدار با اعضای هسته گزینش سازمان زندان ها:

جذب و بکارگیری افراد با انگیزه و معتقد به نقش احیاگری مهمترین مسئولیت هسته گزینش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۸۶۲

رییس سازمان زندان‌ها گفت: جذب و بکارگیری افراد با انگیزه و معتقد به نقش احیاگری مهمترین مسئولیت هسته گزینش است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در ساختمان هسته گزینش و بازدید چند ساعته از این مرکز در دیدار با اعضای این هسته بر اهمیت نقش گزینش در جذب و بکارگیری افراد با انگیزه و معتقد به ماموریت احیاگری و آموزگاری در زندان ها تاکید کرد.

وی در دیدار با اعضای هسته گزینش گفت: برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها لازم است کارکنان سازمان زندان ها نقش معلم و مربی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با این نگاه و ارزش گذاری برای شغل زندانبانی، هسته گزینش نقش مهمی در جذب و گزینش افراد دارد.

حاج محمدی ادامه داد: کارکنان زندان ها صرفاٌ یک نگهبان نیستند بلکه ما زندانبان را یک آموزگار، یک مربی و یک احیاگر می دانیم لذا اگر می خواهیم به آن زندان که مدنظر امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری است برسیم نیاز به پرسنل با انگیزه و با اعتقاد راسخ به انجام ماموریت زندانبانی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز