خبرگزاری کار ایران

اعتراف سارق منزل به سرقت ۶ میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۱۵۷

​ رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۳ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "مجید سعیدی" بیان داشت: آبان ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۳۶ فرجام تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهرن ارجاع شد.

وی عنوان کرد: همان ابتدا تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل مامور کشف و پی جویی جرم شدند که بدوا از شاکی تحقیق و مشخص شد وی ساعت ۸ شب پنجم آبان ماه برای  صرف شام از منزل خارج و در ساعت ۲۱۳۰ همان تاریخ پس از بازگشت با تخریب توپی قفل درب ضد سرقت واحد و بهم ریختگی اسباب و اثاثیه روبرو و متوجه سرقت از منزلشان شده و سارق یا سارقان اموالی از قبیل طلا و جواهرات به همراه فاکتورهای خرید، دو دستگاه لپ تاپ، یکدستگاه تبلت به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال  را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل برای بازدید محل سرقت اعزام و موفق می شوند ردپایی از سارقان را بدست آورند. بررسی و پایش محدوده جغرافیایی جرم سرنخ هایی را بدست کارآگاهان داد که با جمع بندی ادله و سرنخ های بدست آمده توانستند هویت یکی از سارقان به اسم بیژن را بدست آورند که با بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد دارای یک فقره سابقه کیفری نیز می باشد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: بلافاصله پرونده به دادسرا ارسال و پس از اخذ مجوز قانونی، اقدامات گسترده ای بصورت جد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و علیرغم جابجایی های متعدد محل سکونت و مخفیگاه و حرفه ای عمل کردن بیژن و هوشیاری بالای وی نهایتاً تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مثمر ثمر واقع شد و متهم در عملیاتی غافلگیرانه بیستم اردیبهشت ماه دستگیر و در تفتیش و بازرسی منزلش اموال مسروقه از قبیل : لپ تاپ ، گوشی ، مدارک هویتی و شناسایی و ... کشف شد.

سرهنگ سعیدی افزود: در بررسی محتویات لپ تاپ مکشوفه توسط کارآگاهان معلوم شد لپ تاپ از منزلی در شهرستان ساری به سرقت رفته و برابر فیلم و تصاویر دوربین های مداربسته ساختمان های مجاور سارقان که ۴ نفر پسر جوان بودند با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سفید رنگ با پلاک سرقتی با شیوه و شگرد تخریب درب ورودی و توپی زنی وارد منازل شکات شده و مبادرت به سرقت از دو واحد در یک ساختمان نموده اند

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با دستگیری یکی از اعضای اصلی باند سرقت منزل و اعتراف صریح به بزه انتسابی طی هماهنگی صورت گرفته شاکیان به تهران دعوت و اقدامات لازم انجام و پرونده تکمیلاً به دادسرا ارسال و با صدور قرار تامین مناسب متهم و پرونده به مراجع قضائی تحویل شد و با توجه به شناسایی سایر همدستان بیژن تلاش برای دستگیری این افراد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز