خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۳۷۰

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به اتمام می رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در مورد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات اظهار داشت: زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد یعنی ۲۴ امشب می باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید شده مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدهای انتخاباتی یکسان است و ۸ روز قبل از روز اخذ رای آغاز می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه دارد.

حسن بیگی تاکید کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به اتمام می رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز