خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان های استان فارس:

​موفقیت در امر زندانبانی در گرو اصلاح و تربیت افراد است/ نباید نسبت به وضعیت زندانیان غفلت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۲۳۴

​رئیس سازمان زندان ها در ادامه سفر به استان فارس با نمایندگان کارمندان زندان های این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان های استان فارس گفت: هرچند شغل زندانبانی سخت و طاقت فرساست ولی نباید نسبت به زندانیان لحظه ای بی تفاوت باشیم. 

رئیس سازمان زندان ها افزود: حداقل ماموریت ما نگهداری از زندانیان است اما ارزش کار ما عملکرد دلسوزانه و جدی نسبت به اصلاح و تربیت زندانیان و نجات افرادی است که گرفتار مشکلات شده اند.

 حاج محمدی تصریح کرد: موفقیت ما زمانی است که بتوانیم در مسیر دستگیری و نجات افراد حرکت کنیم و تا دیر نشده باید قدر این فرصت را بدانید. 

وی با تمجید از عملکرد کارمندان سازمان زندان ها گفت: در سفرهای استانی به منزل همکاران سر میزنم و خدا را شاکرم که در خانواده های کارمندان تربیت عالی و فضای اخلاقی و موفقیت های علمی فرزندانشان را شاهد هستم که این را نعمت خداوند به واسطه شغل زندانبانی می دانم. 

رئیس سازمان زندان ها اظهار داشت: برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان همه مردم و مسئولان باید وارد عرصه شوند و این امر مهم تنها به عهده سازمان زندان ها نیست. 

حاج محمدی با اشاره به اجرای قانون تسری گفت: تحقق این مساله در وهله اول لطف خدا است و بعد از آن درک سختی شغل زندانبانی توسط مسئولان ذیربط. 

حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید فراموش کنیم که مسائل مادی و دنیوی قابل اطمینان نیست و تلاش کنیم از معنویت در زندگی فاصله نگیریم. 

رئیس سازمان زندان ها در پایان گفت: اوج ارزش گذاری به فعالیت و ماموریت ما بیان مقام معظم رهبری است که فرمودند زندان را به آموزشگاه نیکی ها تبدیل کنید. 

وی تصریح کرد: تبدیل شدن زندان به آموزشگاه نیکی ها به این معنا نیست که مربیانی از بیرون بیاوریم بلکه شان زندانبان همان مربی و ترویج کننده نیکی هاست. 

حاج محمدی در پایان از زحمات کارکنان زندان ها قدردانی کرد. در ادامه این جلسه جمشیدی مدیرکل توسعه منابع و پشتیبانی ضمن سخنانی با تشریح مسائل مربوط به امور کارگزینی به سوالات کارمندان حاضر در جلسه پاسخ داد. 

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دو تن از کارمندان به نمایندگی از حاضران در جلسه از پیگیری های مجموعه مدیریتی سازمان برای اجرای قانون تسری قدردانی کردند. 

گفتنی است در این جلسه تابلویی منقش به  تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی کارکنان اداره کل زندان های استان فارس به رئیس سازمان اهدا شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز