خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات شوراهای روستا در ۵۰۲ روستای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۴۶

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری انتخابات شوراهای روستا در ۵۰۲ روستای و انتخابات شوراهای شهر در تمامی شهرهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن بیگی با بیان اینکه در استان تهران ۵۱۰ روستا وجود دارد گفت: بر مبنای قانون هر روستای با ۲۰ خانوار یا ۱۰۰ نفر جمعیت می‌توانند شورا داشته باشند که البته اکثر روستاهای استان تهران جمعیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: در مرحله اولیه طبق بررسی هیئت‌های اجرایی و نظارت ۴۵۰ روستا واجد شرایط شورا شدند و ۶۰ روستا به علت رد صلاحیت‌ها، نامزدها به حد نصاب نرسیده بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های مجدد در هیئت مرکزی نظارت تعداد روستاهایی که شمار نامزدان به حد نصاب رسید به ۵۰۲ روستا افزایش پیدا کرد و عملا در هشت روستای استان، انتخابات برگزار نمی‌شود و در ۵۰۲ روستا انتخابات برگزار و اعضای شورا تعیین و سپس دهیار مشخص می‌شود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حسن بیگی سپس ضمن تشکر از هیات مرکزی نظارت جهت مساعدت در تایید صلاحیت ها گفت: در تمام شهرهای استان تهران نیز نامزد به حد نصاب و کافی وجود دارد و انتخابات شوراها در همه شهرهای استان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز