خبرگزاری کار ایران

۶۰ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در یک پرونده

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۷۹

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره جعل اسناد و مدارک زمین های مسکونی و تجاری با کلاهبرداری هایی به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"عبدالرضا ناظری" اظهار داشت: همکاران بنده در پلیس آگاهی استان در پی بررسی چندین فقره شکایت و کلاهبرداری مالی از شهروندان موفق شدند اعضای یک باند ۳ نفره جعل اسناد و مدارک که عمدتاً زمین‌های ارزشمند و یا فاقد اصالت سند را با تهیه اسناد جعلی به فروش می رساندند شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: این افراد زمین های ارزشمند واقع در مرکز استان و محدوده برخی شهرستان‌ها را شناسایی و آن ها را با تنظیم سند جعلی و روش های فریبکارانه به شهروندان جویای زمین می فروختند که تاکنون فروش زمین های متعددی در برخی شهرستان ها و در مرکز استان محرز شده و تحقیقات بیشتر از آن ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ارزش ریالی زمین‌هایی که این افراد جعل سند کرده و به فروش رسانده اند از سوی کارشناسان امر بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال عنوان شده و رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده به منظور احقاق حق تمامی شکات و شهروندانی که اغفال شده اند در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز