خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی در "کنارک"

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۳۹

فردی که اقدام به توزیع مقادیری قابل توجهی دلار جعلی در بازار شهرستان های "کنارک و چابهار" کرده بود با تلاش پلیس آگاهی "کنارک" دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح این خبر، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کنارک" با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و "چابهار" مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و... اقدام به  توزیع آنها در بازار "چابهار و کنارک" کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران در اقدامی به موقع با کمک مأموران "نسوان" شهرستان این زن را در فرودگاه "کنارک"، قبل از خروج از شهرستان دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از  ۶۹ هزارو ۵۰۰ دلار جعلی که به صورت ماهرانه ای در چمدان خود جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز