خبرگزاری کار ایران

عامل شهادت استوار یکم "صادق کریمی ندیمی" به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۲۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از به هلاکت رسیدن عامل شهادت تکاور جان برکف پلیس استان، شهید استواریکم "صادق کریمی ندیمی" در کمتر از ۴۸ ساعت از ارتکاب به این جنایت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ۲ روز پیش، استوار یکم "صادق کریمی ندیمی"  از مأموران جان برکف یکان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر"، حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه "نیشکهر-ایرانشهر" بر اثر شلیک سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مسروقه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با توجه به متواری شدن ضارب از صحنه، دستگیری عامل این جنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه مأموران و در پی تحقیقات تخصصی صورت گرفته عامل این جنایت که مردی ۳۱ ساله و از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی و مشخص شد متهم  پس از ارتکاب به این جنایت به همراه همسر و فرزندانش در کوهستان های اطراف شهرستان "نیکشهر" معروف به کوه های "شوشین" مخفی شده است.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه این جنایتکار در کوهستان های مذکور شناسایی و صبح امروز تیمی مجرب از مأموران زبده یگان تکاوری و پلیس شهرستان "نیکشهر" برای دستگیری متهم عازم محل شدند.

سردار طاهری بیان داشت متهم که خود را در محاصره پلیس دید بدون توجه به اخطارهای صادره، با سلاح کلاش شروع به تیر اندازی به سمت مأموران انتظامی کرد.

وی بیان داشت: در نهایت مأموران حاضر در صحنه با توجه به تیر اندازی های مکرر این فرد جانی و عدم تسلیم شدنش، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خانواده متهم و دیگر عوامل حاضر در عملیات با شگردی خاص و با شلیک چند گلوله متهم را از پای در آورده و به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: این متهم جانی در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهرستان "ایرانشهر" کرده بود و از ترس دستگیر شدنش این مأمور جان برکف پلیس استان را در ایست و بازرسی مذکور به شهادت رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز