خبرگزاری کار ایران

نقش موثرناجا در آرامش، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۸۰

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش کشور و حفظ ارکان امنیت داخلی و اهمیت انتخابات پیش رو گفت: بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ۱۴۰۰ (ویدئوکنفرانسی) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) به تمامی عاشقان و دلدادگان آن حضرت گفت:  بهره مندی از فیوضات شب های مبارک قدر را به عنوان فرصتی گرانبها غنیمت بدانیم و این فرصت را زمینه ای برای بهره بردن جهت تزکیه نفس خود قلمداد کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس فتا این پلیس را به عنوان نماد پلیس جوان، فنی و پاسخگو نام برد و افزود: امروزه نقش پلیس فتا در تولید امنیت در فضای مجازی برای کاربران و آحاد جامعه نقش بسیار حیاتی، پررنگ و تاثیرگذار است لذا توجه به نوع ماموریت حساس و خطیر این پلیس، لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی، خودباوری، پاک سازی و خودسازی خدمتگزاران جمهوری اسلامی در لباس ناجا را با عنایت بر ظرفیت بالای کارکنان می طلبد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی سازمان بزرگی است که در آرامش کشور و حفظ ارکان امنیت داخلی موثر است بنابراین کارکنان نیروی انتظامی می بایست با بصیرت و آگاهی، نیت های خود را همچون شهید حاج "قاسم سلیمانی" پاک و خالص و در جهت انقلاب قرار دهند و جوهره اخلاص و تکلیف مداری را همچون این شهید والامقام سرلوحه امور خود قرار داده و بلوغ فکری ایشان را همیشه در ذهن خود تثبیت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز دشمن برای پیاده کردن توطئه های خود به شگردهای مختلفی در فضای مجازی روی آورده است؛ در حال حاضر هجمه های شدیدی از سوی آن ها بر جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تا با هدف قرار دادن اخلاق و فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی در این فضا نقشه های شوم خود را عملی سازند.

وی ادامه داد: مسئولیتی بسیار حساس پیش روی ما است تا با کنترل پیشران هایی شامل مباحث غیراخلاقی، سلاح و مهمات، اراذل و اوباش، قمار، سرقت های اینترنتی و ... که در خصوص انتخابات طراحی شده بتوانیم زمینه ساز آرامش در فضای مجازی شویم؛ از این رو تسلط بر موارد فوق یعنی آرامش در انتخابات، بنابراین پلیس فتا با تحمیل اراده بر دشمن، می تواند تسلط لازم را بر آن ها کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی بر آینده پژوهی، پویایی و تحرک کارکنان با تکیه بر ظرفیت ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از این رو بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز