خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در یک بارانداز در مشیریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۲۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک بارانداز در خیابان مشیریه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۲۵ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک بارانداز بزرگ کالا در خیابان مشیریه خیابان شیرودی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی خودروی شامل آب و کف به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک بارانداز بسیار بزرگ به وسعت ۴۰ الی ۵۰ هزار متر است که در آن ده ها هزار قطعه لاستیک خودرو که غالبا نو هستند در حجم زیاد و در ارتفاع زیاد چیده شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: بخشی حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ متر از این بارنداز دچار حریق شده بود و دود ناشی از حریق این لاستیک ها از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود. 

ملکی با بیان اینکه بیم سرایت آتش سوزی به دیگر بخش های انبار نیز وجود داشت، تصریح کرد: آتش نشانان با حضور به موقع عملیات آب و کف را آغاز کردند و توانستند از چند طرف به آتش حمله کنند در حال حاضر خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای آتش نشانی درحال لکه زنی و شعله زنی هستند.

به گفته ملکی هیچ مورد مصدومیت یا فوتی در این حادثه گزارش نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز