خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

کمیته بحران کرونا برای دو ماه پیش رو تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۴۱

رئیس شورای شهر تهران گفت: پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر کمتر از ۶۰ درصد اجرا می‌شود و باعث می‌شود پاندمی و پیک چهارم به صورت فوری کنترل نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباه شرایط کرونایی و مشخص نبودن واکسیناسیون گفت:  بررسی که در کمیته شورای شهر در موضوع کرونا داریم، موج چهارم همچنان ادامه دارد چرا که پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر کمتر از ۶۰ درصد اجرا می‌شود. 

او ادامه داد: گزارش‌هایی داریم که حتی رعایت پروتکل‌ها شاید کمتر از ۵۰ درصد هم باشد. این موضوع خطرناک است و باعث می‌شود پاندمی و پیک چهارم به صورت فوری کنترل نشود. 

هاشمی با اشاره به اینکه به زودی ۴ انتخابات دیگر در پیش داریم گفت: خود انتخابات و حضور افراد برای تبلیغ یک خطر است که نگرانی‌ها روز به روز حداقل در تهران بیشتر می‌شود. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: این مساله را به بحث گذاشتیم و بررسی تعداد فوتی‌ها و مبتلایان  نشان می‌دهد این نگرانی بسیار زیاد است و آن را به ستاد کرونای کلانشهر تهران و ستاد ملی کرونا اعلام می‌کنیم. به نظر می‌آید باید یک کمیته بحران جدی برای دو ماهی که در پیش داریم تشکیل شود. 

هاشمی در واکنش به قرنطینه تهران گفت: تعطیلی یا قرنطینه کامل امکان‌پذیر نیست اما از حدی که اکنون قرنطینه اعمال شده باید بیشتر باشد. 

او درباره تاثیر حمل و نقل عمومی در شیوع کرونا گفت:  با توجه به اینکه تا یک سال و دو سال آینده  بیش از ۲۰۰ میلیون دز واکسن باید تامین شود کرونا ادامه خواهد داشت در نتیجه قطعا باید حمل و نقل عمومی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز