خبرگزاری کار ایران

قوسیان مقدم خبر داد:

ترک‌‌خوردگی دیوار منازل/ مصدومیت دو نفر در بندر گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۲۲

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تخریب و ترک‌خوردگی دیوارهای منازل در مناطق زلزله‌زده گزارش شده است، گفت: در حال حاضر ۵۲۰۰ تخته چادر آماده شده تا در صورت نیاز توزیع شود.

«محمد حسن قوسیان مقدم» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات لازم برای امدادرسانی در زلزله ۵.۹ ریشتری بوشهر گفت: براساس گزارش ارزیابان تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۲۰۰ تخته چادر آماده شده تا در صورت نیاز توزیع شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۲۱ روستا با ۴۵۵۳ نفر شامل ۱۱۷۹ خانوار تحت تاثیر هستند، تصریح کرد: ۳۸۵ نیروی عملیاتی شامل ۷۷ تیم، ۱۵ پایگاه، ۱۰ شعبه و دفاتر نمایندگی در استان بوشهر در حال آماده‌باش هستند همچنین ۶۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۸۱ تیم در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۱۶۶۳ نیروی عملیاتی در قالب ۱۶۵ تیم در استان خوزستان در حال آماده‌باش هستند.

به گفته قوسیان مقدم در مجموع بیش از ۳۲۶۰ نیروی عملیاتی در قالب ۴۱۳ تیم آماده باش هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰ روستا ارزیابی شده؛ طبق گزارش تیم های ارزیاب فعلا خسارت‌ها مبنی بر تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل بوده است همچنین در گناوه دو مصدوم با جراحت سطحی داشته که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز