خبرگزاری کار ایران

فخاری:

دورکاری در شهرداری به شکل سلیقه‌ای انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۳۶

عضو شورای شهر تهران نسبت به اجرا نشدن دورکاری در شهرداری تهران در شرایط کرونایی تذکر داد و گفت: شهرداری تهران در مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها از دورکاری کارمندان پرهیز کرده است و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به معاونت منابع انسانی و سازمان فاوا گفت: در سخت‌ترین روزهای فراگیری بیماری کووید ۱۹ و در حالی که قرنطینه می‌تواند به این موج پایان دهد، شهرداری تهران در مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها از دورکاری کارمندان پرهیز کرده است و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است. 

او ادامه داد: اکنون پس از گذشت یک سال از آغاز بیماری این معاونت نتوانسته است شیوه‌ای برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونایی با کمترین حضور را اجرا کند و سازمان فاوا نیز هنوز نتوانسته است زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات دهی به مردم از طریق اینترنت را فراهم کند. 

فخاری تصریح کرد: مردم مجبور هستند برای موضوعات مختلف به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کنند. جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری نسبت به سلامت پرسنل و مردم مسئول است. شهرداری باید بدون کسر از حقوق و مزایا با یک سوم نیرو خدمت‌رسانی را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز