خبرگزاری کار ایران

آمار بیماران کووید ۱۹ در کشور از دو میلیون نفر گذشت/ فوت ۱۸۵ مبتلای دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۱۷۶

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۸۸۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار کرونا در کشور بیان کرد:از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند. 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶ هزار و ۹۳۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۸۸۴ نفر رسید. 

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. چهار هزار و ۲۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. 

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون ۱۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.  در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. 

لاری در پایان گفت: همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز