خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

شبکه شاد امن و سالم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۷۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون محیط شبکه شاد کاملا امن و سالم است و افراد با هویت‌های معلوم در شبکه فعال هستند.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ارومیه افزود: تمام دروس پایه‌ها و فعالیت‌های اخلاقی و قرآنی در این شبکه پیش بینی شده و صدها هزار کانال روی این موضوعات در کشور کار می‌کند. 

حاجی میرزایی افزود: بسیار نگران بودیم دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده‌ها در ارتباط باشند. 

وی ادامه داد: برای بررسی میزان ترک تحصیل و یاعدم دسترسی به شبکه شاد، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان رابررسی کردیم و در این بررسی (سه دهم درصد) دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که تاکید به حضور و پیگیری کردیم. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه کارش فقط آموزش نیست و اجتماعی شدن است، گفت: ما یک کار در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه‌ها انجام دادیم و توده بدنی ۱۳میلیون ۱۳هزار دانش آموز کشور را ارزیابی کردیم که ۳۰درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند و هدف‌گذاری بر بهبودشان شد. 

حاجی میرزایی افزود: اواخر اسفند ۱۳۹۹دوباره شاخص‌های ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار نفر دانش آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند. 

وی با بیان این که معلمان کار ویژه‌ای کردند، افزود: هنوز جامعه نسبت به عظمت کار معلمان نیاز به توجه و اطلاع‌رسانی است چرا که در این ایام به صورت تمام وقت معلمان درگیر آموزش شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز