خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ:

کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ هزار داروی سقط جنین، کرونا و انسولین/ آماده‌باش پلیس در چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۴

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۸۱

رییس پلیس تهران بزرگ از کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ هزار داروی سقط جنین، کرونا و انسولین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه چهل و دومین مرحله از طرح رعد گفت: طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت به مرحله چهل و دوم رسیده است و تاکنون پرونده‌های مهم را در کلانتری‌ها به ویژه مراکز تجسس کلانتری‌ها رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: با عربده کشی و رفتار مستانه اقدام به تخریب کرده بودند که در ۴۸ ساعت دستگیر شدند. پایتخت ایران محل امنی برای مجرمان و سارقان نیست.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در این مرحله از طرح ۸۷۵ پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفته است و منجر به اخذ ۲۹۴ حکم قضایی برای برخورد با مالخران، سارقان فروشندگان داروهای تقلبی و موادفروشان و… شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: ۴۶ باند در این طرح منهدم شده و ۳ هزار و ۷۳۳ مورد اموال مسروقه کشف و ۷۳۹ سارق و ۲۵ متهم و مجرم فراری نیز دستگیر شده اند.

به گفته وی ۳ و نیم میلیارد تومان ارزش ریالی اموال کشف شده است.

وی ادامه داد: دو باند که در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای کمیاب، داروهای مرتبط با بیماری کرونا می‌کردند. در فضای مجازی خرید و فروش داروی ممنوع است و اغلب داروهای عرضه شده در این فضا تاریخ گذشته و تقلبی است.

سردار رحیمی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار داروی کرونا، انسولین، داروی سقط جنین و… کشف و ضبط شده است

او افزود: همچنین ۱۴ قبضه سلاح جنگی ۱۳۰ فشنگ و ۲ نارنجک جنگی کشف و ضبط شده است. همچنین۶۸ هزار مواد محترقه و مواد پیش ساز مانند اکلیل سرنج و موادی که برای تهیه مواد محترقه لازم است کشف و ضبط شده است به اصناف و کسبه و فروشندگان هشدار می‌دهیم که برخورد جدی خواهیم کرد همچنین به خانواده‌ها و جوانان توصیه می‌کنیم که مراقب باشند.

وی درباره کالای قاچاق ادامه داد: ۳۶۳ هزار انواع کالای قاچاق به ارزش سه و نیم میلیارد تومان کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ باند توزیع مواد مخدر شناسایی ۶۷ کیلو انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی درباره فروش واکسن گفت: ما بر ناصرخسرو اشراف و نظارت زیادی داریم و ممکن است به ندرت باشد اما فراگیر نیست اما توصیه می‌کنم مردم مراقب باشند واکسن‌های قانونی برای تزریق باید تحت نظر پزشک تهیه باشد، چون خیلی از آن‌ها در بازار آزاد تقلبی است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبیعتاً از هم اکنون جدای از تمهیداتی که از نیمه دوم بهمن برای پوشش امنیت بازار پیش بینی کرده بودیم هم اکنون هم برای چهارشنبه آخر سال و هم برای پنجشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز در حال برنامه ریزی هستیم و آمادگی لازم را داریم.هشدار ما برای چهارشنبه آخر سال جدی است و به افرادی که مواد محترقه غیرمجاز می‌فروشند هشدار می‌دهیم که با جان مردم بازی نکنند. در چهارشنبه آخر سال از ساعت دو آماده باش کامل هستیم و برخورد جدی و قاطع با این افراد خواهیم داشت.

وی درباره افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال گفت: ترددها زیاد شده است و خریدهای شب عید تاثیر گذار بوده اما تغییری در محدودیت تردد شبانه ایجاد نشده است و از ساعت ۹ تا ۳ صبح ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز