خبرگزاری کار ایران

سردار هادیانفر:

احتمال تشدید برخورد با تخلفات کرونایی خودروها/ ممکن است علاوه بر جریمه خودروها توقیف شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۸۵

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در صورت تشدید وضعیت بیماری علاوه بر اینکه خودروهای متخلف جریمه می‌شوند، ممکن است توقیف این خودروها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی پلیس راهور بیان کرد: قرارگاه نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی همه ساله با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد و ما از نوروز ۹۹ تاکنون بحث کنترل ترددهای غیرضروری و اعمال محدودیت های کرونایی را نیز در دستورکار داشته‌ایم که این وضعیت تا هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت و موضوع ممنوعیت تردد جاده‌ها نیازمند تصمیم و مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما مجری دستورات این ستاد هستیم و بر این اساس همان طور که بارها گفته شده طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در سراسر کشور اجرا شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

هادیانفر افزود: همچنین جریمه خودروهایی که قصد سفرهای بین شهری در شهرهای دارای وضعیت قرمز را دارند یک میلیون تومان است همچنین خودروهایی که قصد سفر به شهرهای دارای وضعیت نارنجی را دارند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. این طرح ها در حال اجرا است و این احتمال وجود دارد که در صورت تشدید وضعیت بیماری علاوه بر اینکه خودروهای متخلف جریمه شوند، توقیف این خودروها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز