خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در مرز سراوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۵۵

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 737 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص گردید و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو حامل موادمخدر، با رعایت اصول رزم شبانه جهت متوقف کردن خودرو فرمان ایست صادر که اشرار مسلح توجهی به ایست نداشته و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و مرزداران نیز با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و با توجه به برتری آتش مرزداران غیور، اشرارمسلح با استفاده از تاریکی هوا و شرایط منطقه با رها کردن خودرو از محل به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار ملاشاهی بیان داشت: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل موادمخدر، 737 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل: 433 کیلوگرم شیشه، 177 کیلو گرم هروئین و 127 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در پایان از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز تقدیر و خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده و رابطین قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز