خبرگزاری کار ایران

با حکم حاج محمدی؛

علی اصغر رنجبر به عنوان مدیرکل زندان‌ها در قم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۱۶

حاج محمدی با صدور حکمی علی اصغر رنجبر را ه عنوان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور علی اصغر رنجبر به عنوان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم منصوب شد.
در حکم انتصاب رنجبر آمده است:
برادر گرامی جناب آقای علی اصغر رنجبر
 
با سلام و تحیت
 
نظر به تجـارب و تعهد و سـوابق ارزشمند جنابعـالی، بمـوجب این ابـلاغ بعنوان « مدیرکل زندان­ها و اقـدامات تامینی وتربیتی استـان قم » منصوب می شوید.
 
انتظارمی رود دردوران تحول سازمان زندان ها با محوریت تبدیل زندان به «آموزشگاه نیکی ها» ، براساس کارفرهنگی عمیق وبکارگیری گروه هـای جهادی وایجـاد اشتغـال مـولد، پایدار و هـدفمند، بـا مشارکت بخـش خصوصی و برنـامه ریزی دقیق برای اصلاح و تربیت، ضمن هماهنگی با مدیران محتـرم قضایی واستانی بـابهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی و برنامه های مصوب سازمانی و اسناد بالا دستی جهت نیل به این مقصود، اقدام نمایید .امـید اسـت با تلاش مجـاهـدانه ومـؤمـنانـه و استعـانت ازمدد الـهی وارواح طیـبه شـهـدا ودرظـل تـوجـهـات حضرت ولیعصر(عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.
 
محمد مهدی حاج محمدی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز