خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ابتلای ۵۲ نفر از داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۵۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۵۲ نفر از داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ به کرونا خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از ابتلای برخی داوطلبان دکتری به کرونا خبر داد و گفت: آمار تعداد افراد مبتلا به کرونا برای شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۰ که در سایت سنجش خوداظهاری کردند ۵۲ نفر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط برگزاری آزمون در استان خوزستان که وضعیت قرمز دارد گفت:  در استان خوزستان تعداد شهرهایی که آزمون در آنها برگزار می‌شود از ۵ شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان به صورت ویژه دیده شده و بیشتر شده است. هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، استانداری و سایر ارگان‌های ذیربط جهت برگزاری مناسب آزمون انجام شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.  آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود. 

زرین‌آمیزی یادآور شد: تعداد ۱۷۹ هزار و ۱۹۲ نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز