خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به مناسبت روز مددکار اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۰۲

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با ارسال پیامی روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی طی پیامی روز مددکار اجتماعی را تهنیت گفته و ضمن گرامیداشت و تبریک این روز برای مددکاران پرتلاش و مشتاق آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

افرادی که هنرمندانه در قلوب انسان‌ها نفوذ می‌کنند و آنها را با نام مددکار میشناسیم، همواره می‌کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود، روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت کنند و ضمن تلاش برای تامین نیاز های اساسی آنان برای تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه‌های مستقیم حمایتی، با آنها همراه شوند.

مددکاران آزاده‌ای که در راه بهتر ساختن جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی همواره در تلاشند و میکوشند تا باری از دوش نیازمندان و مددجویان بردارند.

اینجانب ضمن تبریک روز مددکاری اجتماعی به این عزیزان به ویژه مددکاران پرتلاش شاغل در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و تقدیر از تلاش‌های آنان، سلامتی و عاقبت به خیری را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

دستانتان پر توان و مهرتان روز افزون

سیدمالک حسینی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز