خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد:

تلاش می‌کنیم تا هیچ یتیمی بدون حامی نماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۲۸

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تلاش کنیم با کمک رسانه‌ها، مسئولان، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگی که راجع به مسئولیت‌های اجتماعی بودجه‌ای در دست دارند تدبیری بیاندیشیم تا هیچ یتیمی بدون حامی در کشور نماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بزرگترین مراسم "گلریزان ملی" به منظور حامی یابی، جذب و کمک حداکثری مدیران ارشد نظام به ایتام بعد از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد. مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد در حاشیه این برنامه اظهار داشت: کمیته امداد کارهای ارزشمندی انجام می‌دهد و از جمله طرح‌های موفق، طرح محسنین بوده است. البته تجربه نشان می‌دهد که این کافی نیست و این مراسم گرفته شد تا ما تلاش کنیم با کمک رسانه‌ها، مسئولان، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگی که راجع به مسئولیت‌های اجتماعی بودجه‌ای در دست دارند تدبیری بیاندیشیم تا هیچ یتیمی بدون حامی در کشور نماند.

وی افزود: ما تعداد ۱۴۸هزار یتیم را تحت پوشش طرح اکرام بردیم همچنین ۲۵۰ هزار نفر هم در طرح محسنین داریم. ولی اگر روی اینها بیشتر کار کنیم قطعاً می‌توانیم در آینده گزارش مستندتری را ارائه دهیم.

بختیاری گفت: در طرح اکرام سالانه کمک‌های متفاوتی می‌شود در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان فقط کمک به یتیمان در طرح اکرام صورت گرفته و پیش‌بینی ما امسال این است که کمک‌ها نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.

رییس کمیته امداد خاطر نشان کرد: رسیدگی به نیازمندان از خاستگاه انقلاب، حضرت امام خمینی
 و مقام معظم رهبری است. مردم عزیز ما همواره نشان دادند که در صحنه‌های مختلف در شرایط و مشکلات در کنار محرومین و یتیمان هستند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز