خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

ثبت اطلاعات کارگران در ۴ منطقه شهرداری کمتر از ۳۰ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۸۸۵

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به عدم وجود اطلاعات کارگری در سامانه الکترونیکی مدیریت پسماند به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به مرگ پرندگان در تالاب میانکاله گفت: درباره فاجعه در میانکاله هشدار می‌دهم. امروز شاهد هستیم که نزدیک به ۱۰ هزار قطعه پرنده به دلیل سم موجود در بافت کف این تالاب از بین رفته اند. 

او ادامه داد: از مسئولان محیط زیست کشور و فراکسیون محیط زیست مجلس می‌خواهم منشایابی مسمومیت در تالاب را مشخص کنند چرا که زندگی همه ما به هم متصل است و باید همه به آن حساس باشیم ولو اینکه دور از شهر محل زندگی ما باشد. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه به ثبت اطلاعات کارگری در سامانه الکترونیکی تذکر داد و گفت: بیش از یک سال است در حال پیگیری هستیم که شهرداران مناطق این اقدام را به موقع و جامع انجام دهند. 

میلانی در ادامه گفت: ثبت به موقع و کامل اطلاعات کارگران در سامانه الکترونیکی مدیریت پسماند یکی از رویکردهای مورد تاکید شورای شهر پنجم جهت ایجاد شفافیت و نظارت‌پذیری است. 

او افزود: اگرچه در بخش ثبت اطلاعات ماشین آلات پسماند عملکرد ۲۱ منطقه رضایت بخش بوده است اما همچنان شاهد عملکرد زیر ۵۰ درصد ثبت اطلاعات کارگران فعال در سامانه مدیریت پیمانکاران هستیم به طوری که ۴ منطقه ۱۷،۴، ۵ و منطقه ۱۸ زیر ۳۰ درصد نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کرده اند. 

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ثبت اطلاعات در منطقه ۴ نسبت به ماه گذشته ۴۶ درصد کاهش داشته است و ۱۰ منطقه «۱۱.۱۳، ۱۵.۲۲، ۲۱.۲۰، ۱۰.۱۲ و ۲» بین ۳۰ تا ۵۰ درصد در ثبت اطلاعات کاهش داشته‌اند که باید در ماه‌های آینده ارتقا داده شود. 

او در پایان گفت: لذا به شهرداری تهران در ثبت اطلاعات کارگری در سامانه مدیریت پیمانکاران تا پایان اسفندماه جاری تسریع و دقت لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز