خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران خبر داد:

ساخت ۱۵ سوله بحران جدید در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۷۲

رییس شورای شهر تهران از ساخت ۱۵ سوله بحران جدید در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه باهدف توسعه اقدامات در بخش مقابله با بحران در پایتخت ساخت ۱۰ تا ۱۵ سوله بحران جدید در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد، گفت: با اتمام عملیات عمرانی این سوله‌ها، استانداری استان‌های معین در آن‌ها مستقر شده و در صورت وقوع بحران به ‌عنوان استان معین در کنار پایتخت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه بحران در تمام ابعاد خود، یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها برای شهرداری تهران است، بیان کرد: بر این اساس در تلاشیم حجم قابل‌توجهی بودجه را برای این حوزه در قالب سازمان‌ها و ساختارهای مختلف در شهرداری تهران در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در صورتی‌که یک بحران در پایتخت رخ دهد تمام اولویت‌های ما تغییر کرده و ظرفیت‌ها کاملا به سمت مدیریت بحران تغییر پیدا می‌کند، اما تمام تلاش ما در مواقع پیش از وقوع بحران بر اقدامات پیشگیرانه است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، هاشمی رفسنجانی گفت: تامین برق اضطراری برای مترو و شهر تهران، قطع خودکار گاز هنگام زلزله، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، نظارت دقیق بر استحکام و مقاومت ساختمان‌های در حال ساخت، تلاش برای تکمیل سامانه هشدار سریع زلزله در پایتخت و مواردی از این قبیل ازجمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که در ستاد مدیریت بحران پایتخت همواره در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز