خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد سه برابر شدن بودجه شرکت شهربان به منظور همترازی حقوق نیروهای این شرکت با سایر کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۶۵

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت پیگیری همترازی و تبدیل وضعیت نیروهای شهربان، معبربان و حریم‌بان گفت: چند ماه پیش به منظور رسیدگی به مشکلات نیروی زحمتکش شهربان، معبربان و حریم‌بان جلساتی را با مدیر عامل شرکت و سایر مسئولان شهری تهران برگزار کردیم. در این نشست‌ها نحوه تبدیل وضعیت نیروهای این شرکت و همترازی حقوق آنها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  افشین حبیب زاده، رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جنس خدمات ارائه شده از سوی نیروی شهربان، معبربان و حریم بان هیچگونه تفاوتی با خدمات ارائه شده از سوی سایر کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری به شهروندان تهرانی ندارد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای اینکه تبعیضی میان نیروهای پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری و نیروهای رسمی و قراردادی شهرداری به وجود نیاید همترازی حقوق و دستمزد و تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی با خود شهرداری است که در این خصوص گام‌هایی برداشته شده است. 

وی ادامه داد: چندی پیش که شهرداری تهران برای ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران به شورا آمده بود در تذکری از ایشان و اعضای شورای شهر خواستم که در جریان بررسی این لایحه، نگاه ویژه‌ای به رفع دغدغه‌های امنیت شغلی و بالابردن سطح معیشت نیروهای پیمانکاران داشته باشند. 

حبیب‌زاده گفت: در این راستا شخصاً در بخش هزینه‌ای بودجه سال ۱۴۰۰ و به منظور تبدیل وضعیت و همترازی حقوق نیروهای شهربان و حریم بان با سایر کارکنان قراردادی شهرداری پیشنهاد کردم بودجه این شرکت به منظور همترازی در پرداخت حقوق، دستمزد و رفاهیات برابر افزایش یابد که امیدوارم در هنگام بررسی این ردیف، همکارانم نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر گام جدی در رفع مشکلات نیروهای خدوم شرکت شهربان و حریم بان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز