خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران:

مدیران باید پست را به عنوان خدمت نگاه کنند/ پست‌ها مرکز معامله و تجارت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۰۶

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس در مورد کارآمدی مدیران گفت: مشکل کمبود قانون نیست بلکه انباشت قانون است که این امر مربوط به مدیران نیست و بخشی به مجلس برمی گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران؛ ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیّدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و سایر مسئولان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین تقوی اظهار داشت: در مجلس یازدهم تعهد جمعی مطرح شد که در خدمت مدیران باشیم و کمک کنیم تا کارها به خوبی پیش رود.

وی با اشاره به اینکه مدیران سرمایه اجتماعی جامعه هستند در مورد ویژگی های مدیر اسلامی افزود: اول اینکه پست و مسئولیت امانت است و مسئولان امانت دار هستند؛ مدیران باید پست را به عنوان خدمت نگاه کنند چرا که نوع نگاه رفتارها را شکل می دهد؛ پست ها مرکز معامله و تجارت نیست بلکه خدمت اولویت و افتخار است.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس بیان کرد: خدمت به مردم عبادت است، ویژگی دیگر مدیر اینکه مدیر باید از جنس مردم باشد و اینکه گرفتاری و سختی مردم بر روح و روان مدیر فشار آورد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز