خبرگزاری کار ایران

الزام اخذ برگ سوپیشینه برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۰۲۵

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: اخذ برگ سوپیشینه اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش ایلنا، ایمان قربانی، مشاور فرماندار تهران و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات  ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: پیرو تاکیدات وزیر کشور و فرماندار تهران ارایه مدرک عدم سو پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم است.

قربانی افزود:  باتوجه به اینکه تا زمان ثبت نام  انتخابات شوراهای اسلامی حدود ۴۵روز دیگر زمان باقیست، متقاضیان و واجدین شرایط می بایست برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما نسبت به اخذ برگ سوپیشینه اقدام وبه منظور ثبت نام  آن را ارائه کنند.

گفتنی است ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰/اسفندماه/۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶/اسفندماه/۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز