خبرگزاری کار ایران

محمدی:

پیگیری جهت کاهش قطعی برق استان تهران در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۹۹

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به افت دما در روزهای آینده و پیگیری جهت کاهش قطعی برق در سطح استان تهران از شهروندان خواست در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدکرم محمدی در جلسه کمیته امنیتی شورای تامین استان تهران با اشاره به برخی خاموشی های اخیر در سطح تهران و شهرستان های تابع اظهار داشت: با هر قطعی برق خساراتی به بخش های مختلف از جمله سرورها، پایش تصویر، نانوایی هاو غیره وارد می شود؛ لذا جلسه ای با حضور کمیته امنیتی استان تهران، شرکت تولید و توزیع برق کلانشهر تهران و شرکت نفت و گاز تهران جهت هماهنگی میان امور تولید و توزیع برق و سوخت رسانی به نیروگاه ها برگزارشد.

وی افزود: اطلاع رسانی شفاف از طریق سخنگوی دولت و رسانه ملی در قالب یک محتوای مناسب می تواند در مدیریت کردن این معضل موثر باشد.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به افت درجه حرارت در روزهای آینده خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده قطعی برق در سطح استان تا حدودی کاهش می‌یابد‌ و از شهروندان می خواهیم ضمن صرفه جویی در مصرف گاز، در افزایش توزیع برق و کاهش قطعی برق با خاموش کردن حتی یک لامپ و یا کم کردن شعله گاز همکاری کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز