خبرگزاری کار ایران

آغاز کاشت ۳۰۰ درخت چنار در مرکز شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۴۹

شهردار منطقه ۱۱ از کاشت بیش از ۳۰۰ درخت چنار با بن ۴۰-۳۵ سانتیمتر در راستای اجرای طرح "زیبا سازی با درخت" خبر داد که در طرح نهضت درختکاری در خیابان های معیری و امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان در توضیح اجرای طرح خیابان کامل که در خیابان معیری در دست انجام است، گفت: با توجه به انتخاب خیابان معیری به عنوان پایلوت برای اجرای طرح خیابان کامل و در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محرک توسعه محله ای که از سوی معاونت های این منطقه در حال انجام است، جداره سازی، کف سازی، اصلاح نهر، احداث مسیر دوچرخه و کاشت درخت در این مسیر آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۱ افزود: کاشت درختان چنار با عمر بیش از شش سال و بن  ۴۰-۳۵ از جمله اقدامات انجام شده در این مسیر است و تاکنون ۱۷۰ چنار با هماهنگی کمیسیون باغات شورای اسلامی شهر تهران در مکان های جانمایی شده کاشته شده است.

آبادیان همچنین از  کاشت ۱۵۰ درخت چنار در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان حسن آباد تا خیابان ولی عصر (عج) خبر داد که تا پایان این هفته عملیات اجرایی آن آغاز می شود و تا نیمه اول بهمن ماه به پایان می رسد.

به گزارش شهر به گفته آبادیان ۱۴ هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان های پاستور و حر در حال کاشت است که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز