خبرگزاری کار ایران

اشتراک‌گذاری دستاوردهای مدیریت شهری در «خشت طلایی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۰۷

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: جشنواره خشت طلایی تهران به اشتراک دستاوردها در مدیریت شهری و افزایش دانش در این زمینه منجر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کاوه حاجی علی اکبری درباره  پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران و تاثیر آن بر شهر و مدیریت شهری گفت: این جشنواره که پنجمین دوره آن را برگزار می کنیم، چند تاثیر مشخص می تواند داشته باشد؛ یکی اینکه به نهادهای حرفه ای و دستگاه هایی که مشغول کار اجرایی هستند، کمک می کند تا در اولویت بندی، اشتراک و همگرایی داشته باشند و نهادهایی مثل شهرداری ها و سازمان های اجرایی بتوانند به یک نقطه مشترکی برسند. این خود می تواند تاثیر خیلی مهمی بر روند اداره شهر داشته باشد.

وی افزود: دومین تاثیری که جوایزی مانند خشت طلایی می توانند داشته باشند به اشتراک گذاری تجارب و دانش به دست آمده است چون بخش عمده ای از دانش حوزه برنامه ریزی شهری و طراحی شهری از آنچه به دست می آید که در حوزه کاربست حاصل می شود و شاید این دستاورد بی بدیل و منحصر به فردی باشد که نهادها و سازمان ها بتوانند حرفه مند از یکدیگر بیاموزند و بدانند که هر کدام چه کاری انجام می دهند و این باعث می شود که از تکرار تجربیات اشتباه جلوگیری و درباره تداوم و هم افزایی نتایج مثبت هم یک اتفاق نظری حاصل شود.

به گزارش سایت شهر علی اکبری در پایان گفت: سومین تاثیر این جشنواره این است که کمک می کند تجربیات خوب دیده شوند و مورد ارزیابی و ارزش گذاری قرار بگیرند و این می تواند برای سازمان های مجری انگیزه مضاعفی را برای تکرار و تداوم آن ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز