خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

تامین دستگاه‌های احراز هویت برای تمامی شعب اخذ رای در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۳۷۹

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تامین دستگاه های احراز هویت برای تمامی شعب اخذ در استان تهران، از فراهم کردن امکانات جهت برگزلری مطلوب انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی جلسه مرتبط با انتخابات با محوریت فناوری اطلاعات اظهار داشت: برای انتخابات سال ۱۴۰۰ در تهران حدود ۴ هزار صندوق اخذ رای پیش بینی شده است و علاوه بر فراهم کردن ۸ هزار دستگاه تمام الکترونیکی، امکانات فناوری اطلاعات در استانداری تهران و دستگاه های احراز هویت برای تمامی شعب اخذ رای فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل تمامی همکاران و دستگاه ها، استان تهران در دوم اسفند ۹۸ به رتبه چهارم انتخابات ارتقا پیدا کرد افزود: به لحاظ اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو، از سه ماه پیش برگزاری جلسات انتخابات شهرستانی در سطح استان تهران آغاز شده است و مسائل و مشکلات مربوطه پیگیری می شود و از یک ماه دیگر در اسفندماه جلسات ستاد انتخابات با حضور استاندار تهران برگزار می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران منوط به برگزاری شایسته انتخابات در استان تهران است؛ دقت در شمارش تک تک آرا، نتایج و تجمیع آرا بسیار حائز اهمیت است بنابراین با نظارت های مستمر آرا در همان محل شعبه اخذ رای تجمیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز